onsdag 2 februari 2011

Ett år har gått snabbt

Tänk att det har gått ett helt år sedan Lillasyster föddes! Stort grattis till min finaste lilla flicka! På bilden är hon 9 dagar gammal. Hon föddes ju 4 veckor för tidigt, säger de som vet, men jag undrar jag. Jag tyckte minsann hon verkade ganska "klar". Vägde över 3 kg och ammade som bara den. Svårt att tro att samma lilltjej nu är så stor att hon snabbt tar sig fram över golvet för att slita fram farliga saker ur hyllor och skåp. En liten busunge är allt vad hon är! Tänk vilken fantastisk och oändlig kärlek som man känner för sitt lilla barn. Ovillkorlig...

4 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

En så söt liten skrutta! :)

Ha en fortsatt fin onsdag!
Kram Sofia

Millan sa...

Ja hu vad tiden springer iväg, min minsta är 11 år och ändå känns det som igår jag fick honom.

Grattis till hennes 1-års dag!

Ha det gott
Kram

Marina sa...

Det går så fort så fort, gäller att försöka hinna med och njuta.

Grattis till 1-åringen!

Kram!

Unknown sa...

Grattis till lilla busfröets ettårsdag! Och grattis till stolta mamman:) Tack för det fina härligt doftande spa-setet! Underbart! Har du gjort badsaltet själv? Vad är det för torkade blommor ovanpå det vita tvålet?
Kram, kram!