onsdag 9 februari 2011

> 100 000!

Ännu en bild av mina hyllor i pysselhörnan. När ska sonens kläder egentligen bli lagade? Jag siktar på att ha de lagade tills dess att Lillasyster kan ha dem iallafall om 2 år ;-)

Men har ni sett! Över 100 000 besökare! Det trodde jag aldrig jag skulle komma upp i när jag började blogga för evigheter sedan. Tänk vad glad jag är varje dag när jag kikar in här för era uppiggande och värmande kommentarer!

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ville uppnå med min blogg när jag började, men idag är det ett utlopp helt enkelt för inredningstankar varvat med funderingar kring min trädgård och livet i övrigt. Det känns väldigt bra, och bara positivt, att ha det här forumet att röra sig i. Tänk att det finns så många likasinnade!

Tack alla ni för att ni gör det så roligt att blogga! Stor kram till er ♥ !

1 kommentar:

Nanna sa...

och visst är det underbart när man ser att det är folk som faktiskt går in o läser? :) Tycker det är underbart! :) Började blogga på min blogg i höstas efter att ha haft en lite mer personlig blogg men det var inte så kul så då gick jag helt in på mina stora intressen istället :)