söndag 14 februari 2010

7 sanningar om mig

Av Jessica med mysiga bloggen Idas och mina drömmar har jag fått en utmärkelse och en utmaning! Det känns ju alltid roligt att bli uppskattad och speciellt som "kreativ bloggare" - tack Jessica! Däremot bryter jag kedjan och kommer inte skicka den vidare, den har ju cirkulerat några varv. Men utmaningen som hörde till då jag ska ange 7 st intressanta saker om mig själv antar jag!

Here we go!

1. Min största lycka är min familj! De är mitt liv helt enkelt ♥ !
2. Min favoriträtt (om man nu kan kalla det för det) är smörgåstårta - mums!
3. Jag tycker att det är roligt att böka runt i jord och lera, dvs - jag älskar att pyssla i min trädgård ;-).
4. Jag vill mycket, men åstadkommer lite. Av någon anledning blir flera av mina projekt aldrig färdiga, mycket underligt...
5. Mitt favoritgodis är mumsiga gelégodisar
6. Innan vi flyttade och fick barn hade jag och min man en hästgård i Skåne... ibland saknar jag ridningen och hästarna, även om jag trivs superbra just nu i vår fina vita villa i vår mysiga lilla stad.
7. Jag har massor med drömmar och ambitioner och lite då och då förverkligas några av dem. Nästa dröm på listan är drömmen om en drejskiva. Vi får se om den slår in...

Hur intressanta dessa saker är vet jag inte, men sån är jag iallafall ;-).

Kram M

Inga kommentarer: