måndag 2 juni 2008

Utmanad

Så har man blivit utmanad! Det är Lina med fina bloggen Lilla huset på berget som utmanar mig.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Oj 10 år sedan... Då gick jag sista året på gymnasiet och hade flyttat hemifrån till en gård tillsammans med en kompis som drev en ridskola. Det var jätteroligt med mycket ridning och festande. Oj vad längesedan det är...

2. Fem saker på din göra lista:
-1) Göra klart köket
-2) Städa bottenvåningen
-3) Hämta ut min vinst från posten (!)
-4) Handla blöjor, smör och toapapper
-5) Måla mina auktionsfynd (vita förstås!)

3. Godis du gillar:
Men jag gillar ju inte godis! Nä nu ljög jag igen, jag ääälskar godis. Tyvärr är mitt favoritgodis geléaktiga grejer, och helst röda. Ni vet så där röda som man säger att de använder löss för att framställa färgen. Det låter riktigt äckligt, men jag älskar dem!

4. Saker jag skulle göra om jag var miljonär:
Hyra in någon som skulle renovera vårat kök och badrum precis som jag vill ha det! Resa med familjen och gå ner i arbetstid!

5.Platser jag bott på:
Stockholm, Simrishamn och Ystad.


Jag lämnar denna utmaning vidare till:
Livet på Bergagården
Lottens vita och gröna
Det stora grå huset

Hoppas ni antar den!

Inga kommentarer: