måndag 2 juni 2008

Sköna sovrum




Härligt nybäddat (men inte alltid struket som ni kanske ser) i vårt härliga sovrum. De vackra vita pionerna lyser upp ordentligt mot den vackra medaljongtapeten som jag älskar så mycket. Det känns nästan som att pionerna gör så att tapeten skimrar ännu mer. Sängen är från Ikea och så även sänglampan, de röda kuddarna och överkastet. Den vita/gyllene kuddarna är från Indiska och sängkläderna (som knappt syns) kommer från Hemtex. Jag gillar deras extra stora vita lakan som verkligen går om hela sängen, trots att man vrider och vänder sig hela nätterna långa. Bäst är det om de dessutom fått hänga på tork ute på sträcket i trädgården. Underbart skönt att krypa ner i!

14 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!
Här var det ju än härligare...så fint du har det i sovrummet och vilka vackra Pioner!!!!!!

Ha´det så gott!
MiaMaria

Gårdsromantik sa...

Den där tapeten är verkligen vacker! Måste ta meig en stark funderare på vilket rum den skulle passa i.

Kram Maud

Flickorna på Bellis sa...

Pioner...måste ju vara en av världens vackraste blommor! Så fint sovrum du har!
Tack för hälsningen hos mig!
kram Johanna

lottens vita och gröna sa...

gu vilket vacker sovrum coh pioner därnne så sött! klart jag antar din utmaning, kommer nog dröjja nån da, har en som jag ska göra före! varmastekramen lotten

Bergagårdens Lina sa...

Härligt sovrum!

Känner mig lite efter i bloggvärlden för tillfället, men jag kommer snart tillbaka!

Har svarat på din utmaning i alla fall!

Anonym sa...

Såå vackert du har det i ditt sovrum...ohhhh pionerna ger liksom den sista rätta känslan...allt faller på plats. Kul att läsa din utmaning och träffa personen bakom bloggen.
Kram,
Bella

Mjuka sa...

Vilket skönt rofyllt sovrum !!
Härligt
Kraaaam Malin

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Åh vad ljuvligt med de stora rosorna!
Jättehärligt sovrum..!

Vad fin din trädgårdsblogg är!!!

Kram
mia

Hanna i Det stora grå huset sa...

Väldigt vackert var det här... Gissa vem som avundas dina ljuvliga pioner? Nåväl, jag får några på en som jag planterade förra året iaf. Får se vad det blir..

Jag antog din utmaning!

Ha det så gott!
Kram Hanna

Lina ♥ C´est la vie sa...

Ljuvlig blomma, pionen. Mina har inte slagit ut ännu. Önskar våra vara blekt rosa oxå...
Hoppas krukan kommit fram!

Kram Lina

Lilla Blanka sa...

Haha ja, du ser ju hur grym jag är på växter ;)
Dessutom missade jag ju att du skrivit pioner i texten..blev så uppspelt av de fina bilderna haha

Kraaam
Mia

White Season sa...

Så himla mysigt sovrum, och jisses vilka pioner, underbart! Vad kul att du startat en till blogg... dit måste jag in och kika. Tusen kramar och ha det så skönt i veckan, malin

Lina sa...

Hej!
Vilket härligt sovrum!!! Jag skulle gärna krypa ner BUMS ! Är trött idag! Zzzzz …Vi hade besök igår, de blev grill och mycket prat! Vi satt på altanen hela kvällen och NJÖT! Efter maten blev de lite väl mycket kaffe för min del... Hade svårt att somna igår kväll/natt…

Kul att läsa svaren på utmaningen! Nu känns de som om man ”känner dig” lite mer!

Trevlig helg!
/ Lina

Pia sa...

Åh, hvilken fin blog du har:-) Den skal jeg følge med på!

Kram Pia