fredag 11 januari 2008

300 inlägg...

...på 2 veckor! Vad roligt! Det här med blogg var ju jätteroligt - kul att läsa och inspireras av andra och roligt att dela med sig av sitt eget! Men aldrig trodde jag att så många skulle ta sig tiden att kika in till lilla mig *rodnar*. Tack så jättemycket!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Här på hemmafronten så är köket i full gång = byggkaos. Vi får väl se när det blir klart, då blir det såklart före- och efterbilder! Hoppas jag om vi får programmet till kameran installerat någongång. Har nämligen bytt dator och skivan med programmet ligger fortfarande nerpackat i någon kartong sedan flytten (för ett år sedan). Så därför kommer det inga nya bilder idag. Jag hade ju så gärna velat visa upp vår fina vita Amaryllis som slog ut häromdagen - den är så mäktig!

Istället för egna bilder visar jag istället lite inspirationsbilder från Himmelrommet!



Vitt på vitt i olika nyanser är så härligt tycker jag! Och blir även vackert när man bryter av med någon ljus pastell som t.ex. mjukt rosa, lila - eller som på bilden - blått. Min favorit att bryta av med just nu är rosa. Och riktigt sugen blev jag på att tillverka något liknande den här "klädupphängaren"!


En vacker bild på väggord måste jag bara ha med. Tyvärr har jag ännu inte funnit något bra ställe här hemma att måla några vackra ord, men blir så sugen när jag ser något så här vackert.

2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Synd att din kamera inte är igång idag...men samtidigt är det bra så vi fick ta del av dessa ljuvliga bilder!!! Så mycket fint! Väggordet är mysigt...jag har ett i matrummet, men drömmer nu om ett till.....
Fortsatt skön helg! Kram!

Anonym sa...

maruchka här ..som älskar din fina blogg m vita bilder ..hit kommer jag gärna ofta..