lördag 6 mars 2010

V i n n a r e n

Vinnaren av zinktagsen är korad! Grattis Matilda! Matilda har ingen blogg och skrev så här fina ord om varför hon läser min blogg:

Jag läser din blogg för att den ger mig oändlig inspiration om framförallt inredning som är precis i min smak! När man går in på din blogg slås man av att man vill läsa om precis allt som man ser; fantastiska små cupcakes, inredningsdetaljer och ALLT annat. Som en explosion av inspiration =) inbjudande, läsvärd och fiiin helt enkelt!

Tack Matilda! Mejla mig din adress så kommer vinsten på posten :-).

Kram M

7 kommentarer:

Önskedrömmar i hvitt sa...

Ett Jättestort och lite avundsjukt grattis till Mathilda;)
Håller med om allt hon skrev!
Kram maria

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har!

Jag undrar hur du gör för att få flera bilder på headern?

Vore jättesnällt om du skulle vilja ta dig tid att förklara :-)

Du får gärna maila mig på jolins@live.se

Kram Linda

Norregård sa...

Hej!!
Tack för titten hos mig;o)
Så mysigt här hos Dig!!
Kommer gärna igen!!

Kram Kram Malin

Hanna sa...

Min tävling är nu avslutad.
Ha en fortsatt bra helg.
Kram
Hanna

Vita rosor och förgätmigej sa...

Jättegrattis till Matilda... Och jag håller med henne!
Kram/ Anna

Anonym sa...

Grattis till Matilda.. jag håller med henne.
Ett stort + till dig som belönar en tjej utan blogg!!!
Allt för ofta ser man att det är lite kompis utdelningar. Bor på en ganska liten ort där vinsterna alltid hamnar kompisar emellan.
Mvh Stina

Anonym sa...

Tack för era grattis =) snälla ni är! Idag landade ett urgulligt paket i min brevlåda. Tack snälla Malin! Jag kommer vara glad över detta hur länge som helst =)

Kram Matilda