onsdag 30 december 2009

Sommardröm

Bild lånad från Brafab.se

Precis som många andra börjar tankarna vandra iväg mot våren så fort julen är över. Vår barrlösa gran är utslängd och nu ser vi fram emot det nya året! Jag älskar ju att pyssla i min trädgård och hoppas att mina rosor har klarat sig trots avsaknaden av ordentlig täckning. Jag har ju inte kunnat ta mig ut i trädgården ordentligt på flera månader... Med nya vita gårdshuset på plats, med tillhörande liten grusplätt i halvcirkel framför, skulle de här utemöblerna passa perfekt i vår trädgård! Så jag kunde ju inte låta bli att delta i Brafabs utlottning om presentkort om 5000 kr! Jag drömmer mig bort... :-).

Kram M

6 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Åh så snyggt! Jag längtar också till våren!

Gott nytt år!
Emma

Signe 1 sa...

Ja nu vill man bara få in våren efter all jul...

Önskar dig ett gott nytt spännande år, som du ju verkligen har framför dig:-)!!

Kram Sofia

mitt skärgårdsliv sa...

Ja tiden går så fort så snart har vi våren här igen ska du se!! Vill önska dit ett riktigt Gott Nytt År!! Kram!

Lilla Blanka sa...

Hej goa vän!

60 days to go, nu börjar det närma sig...såå mysigt!

Jättefin sittgrupp, kan tänka mig att den passar jättebra hos er!

Kram och Gott Nytt År!
Mia

Inspirera Mera sa...

Ja det är härligt att vi går mot ljusare tider.

Gott nytt år!
Kram Sandra

cat sa...

Gott Nytt År.
Tack för tipset, vem vill inte ha nya trädgårdsmöbler.
// Catarina