lördag 21 mars 2009

Varför?

Ja jag är nyfiken! Varför läser just DU min blogg?

Det hade varit jätteroligt om alla ni (man kan ju alltid hoppas ;-) ) som läser bloggen ville lämna en liten kommentar om vad det är som gör att ni kikar in här, och dessutom faktiskt återkommer gång på gång! För det vet jag att det finns flera som gör, och jag är helt gobsmacked över detta, för att använda ett brittiskt uttryck. Är så spännande och roligt! En ros till er, helt enkelt, som bidrar till att det är så roligt att blogga.

15 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Jag kikar in för dina grymma bilder och för dina underbara inlägg som lyser upp vardagen!

kram

Millan sa...

Jag hittade hit genom din trädgårdsblogg som jag är flitigare att kommentera i än här men jag gillar att komma hit och läsa dina funderingar, tips och se dina underbara bilder.

Hoppas du får en bra helg!

Anonym sa...

du har så himla fina bilder, och har alltid så fina detaljer i ditt hem, sen så är jag lite avundsjuk på din kreativitet :)

Hanna sa...

Du har alltid så vackra bilder och det är ju aldrig dåligt =) Snygg galge du hade hittat i snön. Blir också så där löjligt förtjust när man hittar sånt där =)
trevlig helg
kram

Ulrika sa...

Jag läser för att dina bilder är UNDERBARA och din blogg är inspirerande ;)

Kram, Ulrika

♥ Fyra årstider sa...

Jag följer din blogg..lämnar sällan kommentar..den är ljus , fin och härlig..bloggen alltså *fniss*
Kram Lotta

Livets njutning sa...

Jag följer din blogg för jag tycker så mycket om dina bilder och bloggen ger mig inspiration. :)

Du har ett vackert hem..

Det du skrev om din make här nedan känner jag igen så väl. ;) Hihi!

Kram Jenny

Lime sa...

Hej hopp! Jag kikar också in hos dig emellanåt. Jag hälsar på oftare än jag lämnar kommentarer. Blir lätt så. Jag är en bildmänniska och har hittat dig pga att du har bilder i din blogg som jag gillar :-)

Så. Vi ses igen! Ha en häärlig vecka!

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hej M!
Hoppas att hela familjen mår bra nu! Jag prenumererar på din blogg för att den har en sådan härlig blandning av allt jag tycker är roligt o mysigt, såsom inredning trädgård o familjen. Dessutom så tar du så fina bilder. Jag har precis börjat intressera mig för fotografering, för att kunna visa på bloggen, så jag suger upp all inspiration där jag kan hitta den, som på din blogg:)
ha en skön vecka, kram Maria

HWITA DRÖMMAR sa...

Jag följer din blogg, då du bjuder på mycket inspiration och fina bilder! Ni har ett jättevackert vitt hus! Kram M

Anonym sa...

Jag är inne på bloggar av nyfikenhet hur andra har det å att man kan få lite tips å ideer till sitt eget hus. Vissa tittar man in till en gång men andra återkommer man till...igen å igen å igen ;) Bland andra din...jag älskar dina bilder, stilen och att du får det så hemtrevligt.
Jag har en fråga nu när jag ändå är här...haha. Har ni bytt fönster i huset?? Vilken färg är det på dom å listerna runt?? Vi ska beställa fönster men standardvit är ofta 0502-y å vill man ha rent vit så fick vi betala flera tusen extra för det. Inte klokt!!!
Tacksam för svar å "keep up the work!...kram Lotta

Anonym sa...

Hej, va skoj att du gillar min blogg :D ska göra ett bildspel till den nya sidan jag ska blogga för, mamma24.se som släpps på fredag :) Vilka vackra bilder du tar! Hit måste jag kika in igen! ha en fin kväll!

Anonym sa...

Hej!

Jag tittar in hos dig lite då och då för att få inspiration. Du visar alltid vackra bilder som jag uppskattar mycket.

Ha det så bra!

//Charlotta.

Rosenvit sa...

Hej!
Jag gillar att du har en härlig blandning av hem, tankar och trädgård (visserligen i en annan blogg). Dina bilder är fina och ger en go känsla. Fortsätt i samma stil!
Därför finns du med i min blogglista.

Kram
Anna

Ida sa...

Hej! Tittar in här lite då och då för att få inspiration. Här finns mycket positiva vibbar och som alla andra redan skrivit, vackra bilder! //Ida