söndag 15 mars 2009

Vacker vit julklapp

Den här fina vasen var en julklapp från jobbet! Nu står den bredvid zinkljusstaken i fönstret i matrummet och ser fin ut. Jag funderade ett tag på att sätta en av ormhasselskvistarna i den, men än så länge står den tom, och det är vackert det med. Fint och enkelt!

Det här blir en mycket bättre dag känner jag på mig. Sovmorgon til halv 9, det händer inte varje dag! Och lite lättad efter melodifestivalens slut är jag allt, tur att inte snälla, snälla, snälla, snälla, vann... Vilken som helst, bara inte den. Fast jag blev ändå lite förvånad över resultatet, och förvirrad såklart - men det hör ju till. Ha en skön söndag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh så himla mysig vas, riktigt fin :)

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Fin och romantisk vas:) Fin utan något i också. Kram

Rosenvit sa...

Vilken fantastiska vas. Kan tänka mig en magnoliakvist i den, men precis som du skriver är vacker som den är också.

Ha en bra söndag!
Anna