fredag 2 maj 2008

Barnkammaren


Idag blir det bilder från Lillemans barnkammare. Ikväll har vi fixat och donat eftersom han faktiskt ska få sova i sitt eget rum för första gången. En stooor och läskig dag för mamma. Iallafall så har jag nu ramat in Max nalle och satt upp assymetriskt på hans ena vägg. Det egensydda tyghjärtat har hängt där sedan tidigare och skötbordet pryds av en underbar nallebjörn från mormor och två små lådor från Ikea.

Nä nu ska jag sätta mig i soffan med örat tryckt mot babyvakten. Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är läskigt när barna blir så stora att dom ska sova i eget rum, mest för mamman som du skrev. Bävar för den dagen själv, våran kille är nio månader och han sover ännu hos oss.
Men du hade gjort det så fint med tavlorna på Max nalle så det kommer nog gå bra.;)
Försök att sova gått själv också.
/Camillap

Gårdsromantik sa...

Så sött - härligt med max nalle - han är ju för ljuvlig!

Kram Maud

lottens vita och gröna sa...

oh vad lillemans rum är fint, vilken härlig idé om max på väggen, jag köpte max boll igår till min lilleman. varmkram lotten, det kommer gå sååå bra, men jag förstår dig, det är ett steg till från symbiosen//lotten