söndag 23 mars 2008

Köksrenovering ~ Del 5

Nya fläktkåpan är på plats, bara några små justeringar kvar...

* * *

Bänkskivan börjar komma på plats. Snyggt med ek mot den vita pärlsponten.

Nu händer det äntligen lite roligare grejer! Bänkskivan kommer på plats idag och det mesta av panelen, i köksdelen iallafall. Jag skyndar mig att blogga ut lite nya bilder - det är ju så kul att visa upp sin nya stolthet!

Kanske kommer det en senare uppdatering ikväll, annars blir det imorgon. Nä nu ska jag faktiskt ta ett välförtjänt bad medan P är ute på prommis med lilleman. Sedan är det jobb jobb jobb som gäller!

13 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Hej vännen!!! Jag tar en paus mitt i pausen och kikar in en kortis....
Hoppas att du har en skön påskhelg! Det går verkligen framåt i ert kök hela tiden! Så jag förstår att dagarna består av emst arbete....Men det är värt allt slit då det är klart!
Här var det fest med 5 andra famijer under långfedagen, igår var det påskmiddag hos svärföräldrarna med svägerskan och hennes familj. Idag bara familjemyser vi..barnen har lekt med kompisar på fm och nu har vi precis gått en promenad. Imorgon hoppas vi att vår favorit kinarestaurang har öppet så vi kan äta buffe där.....
Ha en fortsatt skön helg! Kramis kramis!

White Season sa...

Oj vad ni jobbar och sliter... Här står jag med en pensel och målar lite på mina små fynd :-) Det kommer bli så himla fint..och det är värt slitet. Tusen kramar och njut av påskledigheten också. Kram Malin

Anonym sa...

Jag säger då det, vad ni jobbar på, men fint blir det så det är ju värt allt slt, är su sugen på att se hur fint köket blir när det är klart:-).

Må gott

Goa sa...

Åh, jag väntar med spänning...det ser verkligen fint ut!
Det är såå kul när allting kommer på plats och man ser att tanken blir verklighet!

Hoppas påsken varit bra!
Kram på dig och en mgisk måndag..:)

Goa sa...

...magisk måndag, förstås..:)

Helene på Rörvik sa...

Oj vad det går undan, ni jobbar och sliter men vad fint det kommer att bli.
Kram Helene

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Låter ju sååå skönt det!!!!
Blir kul att se resultatet!!

Hoppas det vart en bra helg !!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

lottens vita och gröna sa...

åh vad ni jobbar, kommer att bli kanoners, jag är helsäker! kram lotten

annaslantliv sa...

Å vad fint det ser ut att bli. Köket är man ju jämt i så det är ju viktigt att det är bra!

Kram anna

Bergagårdens Lina sa...

Det ser riktigt bra ut! Kommer nog att bli kanon! Det är så roligt att få täta uppdateringar om läget, väntar med spänning på nästa del!

MiaMaria sa...

Så spännande ser så bra ut...

Ha´det så gott!
Miamaria

Husbilsresan sa...

Det ser ut att bli väldigt bra det där....ska bli kul att se kommmande bilder.Jag förmodar att du bor längre ner i landet än jag...hörde att det kommit en massa snö där nere.....här har vi fortfarande strålande solsken.Man får passa på att njuta,så länge det varar =)
Ha det gott!
Kram/Gunn

Designe sa...

Kul att få se bilder från ert köksprojekt! Så fint med pärlsponten och det gamla vackra taket! Ska ni visa den gamla fina timmerväggen oxå? Ser fram emot fler bilder! Kram :)