söndag 9 mars 2008

Bloggförändringar... igen!

Jaha, så var jag igång igen. Kunde bara inte låta bli att göra en "liten" layoutförändring igen... Tack till Lina med bloggen Livet på Bergagården för layouttipset. Hoppas det inte blir för mycket problem för er, och framförallt så hoppas jag att ni ska tycka om det! Den närmaste tiden kommer jag att försöka få ordning på det mesta här på bloggen, eftersom saker återigen har försvunnit. Så vad tycker ni?

En härlig bild på en underbar liten vit ros som växer i min trädgård på somrarna!

9 kommentarer:

Steinheim sa...

Det ser riktig bra ut!!

lottens vita och gröna sa...

ursnygg layout! underbar ros, vilken är det? kram lotten

MiaMaria sa...

Ser så himla bra ut!

Miamaria

Lea sa...

Vårlig och fräsch layout!
Kul att prova något nytt, önskar att jag hade tid till det...
Ha det gott!
/lea

Solsjö - Under en vind sa...

Tycker att det ser riktigt snyggt ut!!!!

Hoppas att helgen var bra rakt igenom och att du har massor av energi för en ny vecka! För mig väntar jobb + personalmöte från 7.30-20 idag så jag vet hur min dag ser ut.....

Ha det gott, stor kram!

Bergagårdens Lina sa...

Snyggt ;)!

Anonym sa...

Oj jag trodde jag hade kommit fel! hihi..... Jätte fin layout tycker jag.

Kram
Pernilla

White Season sa...

Jätte fint och självklart får du länka mig, det gör mig bara så jätte glad. Å vilken trevlig sida du har gjort här, nu blev jag inspirerad att hitta på något nytt och kul. Kram Malin

Flickan på landet sa...

bloggen ser bra ut!! och rosor åhhhhh...här är det bara regn o rusk :-(